thank god its friday.

Idag kanske det går bättre att blogga, för igår gick det inte ens att logga in. Men det hände inget igår iallafall, jobb och träning. Åkte också med Kaisa och Johan till media markt för att köpa bilstereo till henne typ. Thats it.
Idag är det fredag, äntligen! Som jag väntat. Det var en skön dag, fredag och bästaste vädret. Saknades bara att det skulle vara löning också..
Alltså min helg är så oplanerad man kan tänka sig. Helt otroligt för att vara jag. Skulle ju dragit ut i stan idag egentligen men alla bangade och endast jag kvar. Haha. Så får bli Salem för hela slanten istället. Inte fy skam det heller, och nära hem. Vi får se vart den här kvällen slutar helt enkelt. Mellanspel är inbokat tydligen så jag tror det blir lite röjigt. Eller så skiter sig allt. Vem vet. Kör bara.
Imorgon får man ju se hur sjutton Snygg Ronnie mår också när jag ska hämta honom från båten och kryssningen dom varit på. Tror det kan ha varit jävligt hårt.
Kan man skratta lite, eller om det är han som skrattar mest. Det får vi se.
Imorgon är även det oklart. Men match söndag iallafall så det blir ju inte all in, så vi får köra på det idag.
Sjukt nice med helg iallafall! Nu kör vi.

Dagens musik; Freedom vs Musikk - Hang on



barn som drömmer kan vi drömma bort den här natten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback