sliten, trött, jag.

Allt är sjukt. Helt sjukt är det. Mår verkligen som man förtjänar, men ack så roligt vi haft! Varken hinner eller orkar skriva något om helgen men allt jag har och säga är att; jag överlevde även den här gången! Bara det är en bedrift tycker jag. Fast det känns inte riktigt som att jag lever, än.
Så rolig helg, som väntat! Och vilka människor man träffat.
Taxi-tripp till ett stört stort shoppingcentrum i Riga som var hur fint som helst. SOL! Drycker i mängder, vågor och is. Allsång, irritation och bråk, cashflow, och fantastiskt sällskap!
Vad mer kan jag säga? 3 tjejer i en hytt slutar i sliten kropp och själ. Say no more.
Nu duscha sedan tok sova vidare. Jag är för gammal för sådant här ståhej.



vi kanske ses, det finns en chans på en spårvagn nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback