fortsättning följer.

Den här dagen var lite bättre men inte mycket kan jag berätta. Usch. Den här veckan får och måste gå fort! Vill bara bli av med den. Jävla skit vecka. Fick iallafall ihop byrån igår men inga kläder i ännu. Kommer inte hinna fixa det idag heller då det är handbollsträning som man är sjukt otaggad till samt, fys och snack (?). Så är nog hemma imorgonbitti vid samma tid. Så jävla skönt!
Men jag har faktiskt gjort nytta idag, lagat mat så min familj får middag i sig, vilket jag inte hinner äta. Och städat en del i köket så man vill vistas där.
Måste få tag i en viss herre också så jag får veta vad det är som hänt. Detta var ju bara ketchupen på potatismoset helt enkelt. Men du ska se vännen att det löser sig <3.
Nej usch, vad hände med alla positiva tankar? Har dom tagit semester till ett varmare land eller vad är det här. Trött på skiten är vad jag är.

Dagens musik; Håkan Hellström - Gårdakvarnar och skit



jag såg hjulet som jag var ett kugghjul i...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjen tjejjen. Sitter i bibloteket o kollar din blogg. verkar bara vara skit just nu for dig....Har ar det ialla fall som vanligt varmy o mycket att gora speciellt nu da en ny hos ska komma nasta vecka. Syns pa sondag gumman. Pappilu

2010-02-10 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback