arslet ur vagnen.

Blev faktiskt något piggare och gladare av kommentaren jag fick i inlägget nedan. Snart snart snart, tack <3.
På jobbet idag var det en smula omtumlande, men det gick för sig. Kanske ska börja vänja sig vid konstiga händelser hit och dit numera? Tror så. Hade tänkt att gymma efter att jag kom hem från jobbet men har haft känningar i halsen idag så skippade det. Tänkte istället prioritera byrån som ska fyllas med kläder som inte hunnits med. Vilket jag nu också skjutit på i över en timme för att jag inte pallar ta tag i det. Nu när jag äntligen fått en stor ny byrå så jag kan känna lite frihet så skiter jag i det. Vad är det för jävla stil?
Roligare att sitta vid datorn och göra inget tydligen.
Och även fast jag gick och la mig asapa tidigt igår, tror ni inte jag sitter sista timmarna på jobbet och är hur trött som helst. Jomenvisst är det väl så. Vad fan är det frågan om? Det var ju till och med sol ute idag. As härligt.
Då känner man sig krasslig istället. Nä fy fan va bitter jag är. Nu får jag lägga ner det där.
Fast lär nog vara det lite imorgon med tror jag. Man får, ibland.
Blev inget handbollsmöte igår heller utan det är skjutet till imorgon. Blandade känslor.
Byrån sa jag!

Dagens musik; Coldplay - Fix you



må dina dagar bli guld i ditt liv...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback