snart går det inte att vara trött längre.

En dag till som jag är ledig på, i rad! Jag gillar tanken, men jag kan inte påstå att jag måndag-tisdag varit människa. Heeelt slut. Inte jätte konstigt dock men ändå. Igår så kom Toy över för en fika med mig och Emma och sedan vandrade vi 3 vidare till tea lounge eftersom vi var lediga. Jävligt nice. Sen hände inte så mycket mer, satt vid datorn lite innan jag var för trött och gick och la mig.
Skulle träffat Jennie idag också för en fika, ställde klockan och allting. Vaknar stänger av, somnar om och mobilen låg nånstans i sängen. Så när jag vaknar i panik hittar jag den inte. Haha. Det har inte hänt förut så jag måste varit riktigt trött. Som tur var hade hon också försovit sig men jag hade missat när hon ringde. Så vi får ta det en annan dag den här veckan helt enkelt. Jag tror jag behövde vara död för mig själv ett tag.
Skönt att träffa Emma lite igår och lite mer idag kommer det bli. Innan och efter handbollsträningen jag ska på. Shit va kul det ska bli! Men jag måste vara försiktig med ryggen. Tänker faktiskt ta pappilus förslag om att ta med ryggskyddet hemifrån, kan nog vara en riktigt bra idé.
Dum som man är har man iläggen på jobbet i arbetsskorna, men det får gå idag. Det är faktiskt bara 1 timme så det borde funka bra.
Träffade inte Vegard igår men kommer kanske blir att ses ikväll istället. Fast hade jag varit honom hade jag inte orkat haha.
Nu ska jag faktiskt unna mig och gå och sola så jag ser ut som folk, tror jag behöver det efter mitt koma läge. Annars imorgon börjar allvaret igen, jobb tills söndag. Inga konstigheter.

Dagens musik; Takida - The things we owe



vill inte ha ett honky-tonk liv för alltid, nej ingenting varar för evigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback