to be back @ oslo.

Yes då var man åter i oslo. En mycket både rolig och tråkig tågresa blev det. Att människor är så bittra? Helt otroligt. Kanske man ska bli så när man blir äldre? Okej att jag gillar att jävlas men det är skillnad på att jävlas och vara bitter. Eller hur? Jag och Toy trodde vi hade fått platser brevid varandra men det visade sig att det inte var så. Men vi tänkte att det bör inte vara några problem att bara byta. Dessutom var det en bättre plats vi försökte deala bort. IKKE. Den människan vi ville byta med ville promt sitta vid toan, sovandes endast till oslo bli störd än att sitta vid fönstret ostörd. Sjukt.. Plus att vi inte fick prata sen heller. Eftersom vi inte satt just brevid varandra så stod Toy och pratade med mig vid mitt säte men då är det en kvinna som blir irriterad på vårat prat. Vi pratade ju heeela tiden. Jätte jobbigt tydligen. Man märker om man är störig och det var vi inte. Flera runt omkring reagerade också. Men till slut efter arvika så fick vi sitta brevid varandra.
Efter vi klivit av blev det en gammal hederlig kebab på "vårat" ställe. Smarrigt som få eftersom jag inte fått i mig massvis under dagen mer än gottigott.
Självklart hade redan gänget från tumba kommit hit så det blev till att släppa väskorna för att dra vidare för lite öl. Mysigt och kanske en bra uppvärmning inför morgondagens påhitt. Jobb och nyårsafton, detta kan bli hur som helst.
Var även ute igår med Linda, Stoffe, Skåpsuparen, Cassandra och Koppen. Sedan mötte även Johan upp i stan. Vi hade jävligt roligt ute. Dock var det kass musik på göta källare så vi drog vidare och slutade kvällen på harry b james. Länge sedan man var ute med dom här och jag var trött minsann när jag kom upp idag. Uscha.
Men allt löser sig med lite tåg med Toy. Så nu blir det bara att ladda till imorgon och jobbet. Hoppas att hinna ner på stan en sväng men får se om det blir så.
Gott nytt år på er alla nära, kära och alla er andra.

Dagens musik; Edward Maya - Stereo love



en sån där då vi behöver nånting...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback