snart åker jag hem.

Vilken härlig dag det blev igår! Är jätte nöjd! MEN illa från min sida att det inte blev ett enda foto taget. Hur galet är inte det!? Det liksom glömdes bort.. På dragshowen fick man inte ta kort så det var lite skillnad. Men sedan hamnade vi på en gayklubb som heter London och hade skit kul. Snackade massa och festade på. Galet bra kväll/natt faktiskt. Kändes som det behövdes. Men det bästa är att man ändå mår bra idag, tack för det! Var ju liksom inte går man drog i sig mer än 2-3 öl så jag trodde det kunde bli körigt idag fast man inte var full på det sättet. Svinskönt.
Så ska försöka hinna med att fika med Madde & Toy på la familia innan jobbet väntar. Och en mycket trevlig överraskning kommer ske senare. Yeey. Är skit taggad!
Senare ska jag och Emma byta julklappar, om hon inte gått och lagt sig. Vi hinner ju liksom inte ses så mycket när jag jobbar. Så ska jag hinna flyttpacka också. Med en väska, guuuud så bra det kommer gå.. Kommer få plats med 2 t-shirtar och 1 par strumpor liksom. Inte direkt så vi har lite grejer. Heja oss.
Tur Emma får låna bil när hon ska flytta. Stackarn som måste göra det själv. Men det kommer gå bra.

3 dagar kvar.

Dagens musik; SHM - Miami 2 ibiza



jag hörde nån säga där inne, du kommer inte stanna här länge...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback