jullunch med dom bästa.

Vi har en ny lägenhet! Yes! Så snart ska jag iväg ner till banken för att skriva kontrakt och öppna ett depositionskonto som våra pengar kommer ligga. Svin bra ju. Att inte alla tänker på det? Lägenheten har jag själv inte sett bara på bild, men Emma övertygade mig om att vi kommer trivas som fisken i vattnet. Och jag tvivlar inte med tanke på att bilderna säger ganska mycket.
Delar med mig av en länk som ni kan gå in och kolla på
lägenheten så det är bara att trycka där så kommer ni vidare.
Annars har jag bara jobbat jobbat jobbat. Jag tycker fortfarande det är otroligt kul MEN klart man är sliten, som fan. Därför så var det tacksamt igår med jullunch på jobbet. Självklart med en tomte och julklappar. Så i julklapp fick vi ett dubbel påslakanset från newport, vitt rött randigt. HELT i min smak och helt perfekt då jag behöver det och älskar påslakan! Haha. Töntigt jag vet men kan inte låta bli att tycka om det.



Den fantastiska jullunchen.



Mina bästa vänner från jobbet, Madde, Toy & Henke.


Så efter jobbet blev det att fira Vegard lite som fyller år idag. Stort grattis vännen! <3 Det innebär att jag alltså fyller år om precis en månad. Haha. Vi hade väldigt trevligt på champoo och sjöng för honom. Tror han blev nöjd iallafall. Kanske det blir så att vi går dit idag med vem vet. Det är ju trots allt helg.
Annars är det inte mycket som händer. Men nu måste jag göra mig i ordning för annars hinner jag inte till den avtalade tiden på banken.

6 dagar kvar.

Dagens musik; Adolphson & Falk - Mer jul



alltid om du älskar mig, kommer jag lämna dig...

Kommentarer
Postat av: Madeleine Liljestam

Inser inte du att jag ser ut som en vampyr på den bilden? Kolla ögonen, och mina fingrar är i vägen så min mun ser konstig ut.. scary bild alltså. Men kan du inte mejla dem till mig så jag får dem i bra upplösning och lite nördigt sen kan framkalla dem som jag brukar göra för att jag vill ha fina minnen med er? Kanske även rama in och hänga upp någon gång? Haha! ;) <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback