känslan, känslan.

Alltså söndagar, min heliga dag. Men idag var det annorlunda. Mycket annorlunda. Jobb istället för ledigt, men det bekommer inte mig speciellt mycket. Tackar och tar emot för det.
Igår på jobbet var det ändå ganska lugnt, jävligt nice faktiskt. Fast när jag klockade in igår så det enda jag såg fram emot var att få klocka ut igen, vi skulle ju ha filmkos! Se på polarexpressen i storbild och mega sound, dricka gott, äta gott och bara kose oss. Och OM det blev lyckat. Vi var inte jätte många men vi intog 30-hyllan på bästa sätt med filtar, kuddar och bunkrade upp och bara bredde ut oss till max. Samuel fixade bio stämningen och alla bara gottade sig. Så lite öl, champagne, panacotta, godis och mycket bra sällskap fick förgylla lördagsmorgonen på allra bästa sätt. Fick en så härlig känsla i magen. Jag trivdes verkligen, allt var bara så mysigt.



Inte svårt att gilla läget direkt.

Det spelade ingen roll att man jobbat x antal timmar, man bara njöt. Kan säga att jag somnade med ett leende på läpparna.
Jobbade ju själv med platschefen idag och det gick galant. Sedan var Toy så schysst och stannade efter showen och hjälpte till att rydda så vi kunde gå och käka snabbare. Sedan har vi bara myst vidare med lite irishcoffee på champoo och drinkar på kaos. Perfekt avslutning på veckan.
Och nu är det ju faktiskt lucia till på köpet. Helt galet. Tiden går äckligt fort. Man glömmer bort sig själv lite. Men imorgon är jag ledig och ska möta upp favorit Lars från jobbet och köpa sista julklapparna och glo film. As bra måndag. Plus att mammilu ska ringa då jag kände att tiden var knapp och klockan mycket när hon ringde idag. So sorry!
Men det mest ultimata vore om viss vilja går igenom, då är tillvaron perfekt. Just nu trivs jag med tanken, och riktigt bra med livet ändå.

Dagens musik; Mariah Carey - All i want for christmas is you



som ett hjärta som vägrar sluta slå, när varje bön gått åt, fortsätt...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej. Ja som vanligt så har du ju rackarns trevligt hos Norrmännen, men frågan e hur dom mår idag efter Sveriges vinst mot dom igår!!!! Så jävla bra match att titta på, vilket försvar.... Puss o kram. P

2010-12-13 @ 13:05:32
Postat av: angelique

ja jag har det faktiskt väldigt trevligt emellanåt måste jag medge! fast nu vill jag gärna åka hemåt. jaså så dom vann? fy fan va bra! kom på att det var kamp när jag såg vg´s sportblad faktiskt. as bra! heja sverige!! Puss å kram!a

2010-12-13 @ 14:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback