kanske lite julkänsla.

Jag har egentligen lite bråttom. Som alltid innan jag ska iväg någonstans. Ska möta upp madde om lite mer än 30 min, då ska jag vara klar för jobbet och sådant. Men det löser sig nog. Vi ska köpa godis för inatt. För inatt ska dom efter show och stängd nattklubb ha på en storbildsskärm på scenen visa polarexpressen för alla. Snacka om mysigt! Hoppas bara att man hinner se något för den filmen vill jag se. Ingen hit att ladda ner och kolla liksom. Så det kommer garanterat bli mysigaste kvarsittningen hittills. Ibland älskar jag mitt jobb. Och framför allt dom som jobbar där. Dom gör allt!
Igår var en skön kväll med bra flyt och allt var bara nice. Givetvis som alla helger innan man stänger när man är trött så spårar det och det flyger lite isbitar och diverse vatten på varandra och så. MEN det är också det som gör jobbet LITE roligare. Haha.
Invigde min och John-Magnus slangbella vi gjorde av 3 gafflar och ett gammalt skosnöre härom dagen när vi inte hade något att göra. Den är ju mest snygg än brukbar kan jag ju säga.. Men den funkade ju nästan.
Så fast man är ganska trött och sliten så måste jag medge att jag trivs med det jag gör. Och imorgon är det visning på våran lägenhet dock jobbar jag så det blir Emma som får vara här och berätta allt.
Snart snart snart kommer jag hem en sväng. Väldigt lite kvar nu.

Dagens musik; Snow Patrol - When I get home for christmas



hon kunde va någon annan, någon bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback