fri måndag, yes.

Måndag, och jävligt ledig. Shit va skönt. Har faktiskt gjort massa nytta, bäddat rent, städat och tvättat. Klev ur pyjamasen fast jag sa att jag inte skulle göra ett piss idag. Jag är för rastlös. Ska iväg vid kl 18 och sedan ska jag möta upp Toy för en fika när hon tränat klart och senare ikväll när Vegard slutat ska vi kanske ses för en fika till. Haha. Nej jag kan inte bara vara hemma och chilla. Det vore för enkelt, så funkar jag.
Känns väldigt bra att vara ledig imorgon med. Ska träna handboll då! Fy fan va kul det ska bli! 2 veckor sedan sist tror jag. Måste vara försiktig med tanke på ryggen iallafall, det har gått lite i berg och dalbana med den, idag är det värre än igår. Men så lär det väl förbli ett tag till. En spricka i disken läker ju allt från 2 veckor till 2 månader eller mer. Så jag ska inte ropa hej än.
Måste handla lite idag också. Oj oj oj, massa nyttigt blir gjort och jag känner mig tillfreds idag.
Har inte så mycket mer att berätta än att jag jobbar rätt mycket denna vecka också, bara ledigt imorgon sedan jobbar jag onsdag-söndag. Dock bara några timmar på söndag men ändå. Cash is king!

Dagens musik; Cee Lo Green - Fuck you



musiken slutade aldrig, du bara får mig att hänga, hänga kvar...

Kommentarer
Postat av: Emelie Rommedahl

Hehe jo så kanske det är :) Jaha okej, så är det väl överallt runt vintern, mycket med att göra på sommaren, haha! Jaru, jag praktiserar på ett lunchställe :) Vad gör du?

Postat av: Pappilu

Hej på dej. Hoppas att det går bra med träningen ikväll. Kanske ett ryggskydd skulle hjälpa?? Även på jobbet när det ska lyftas en massa godsaker.... Ha en trevlig ledig dag till.

Puss o kram.P

2010-12-07 @ 09:31:59
Postat av: angelique

pappilu; det har jag inte ens tänkt på faktiskt! smart, då ska jag ta med mig det när jag är hemma till jul faktiskt, plus mina värmebyxor :) ska vara försiktig med ryggen ikväll, lovar! Puss å krama

2010-12-07 @ 16:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback