förkyldning och snart jul.

Jag älskar att inte kunna sova. Det måste vara den absolut bästa som kan hända. Inte nog med att jag faktiskt gick och la mig väldigt tidigt för att vara jag igår. Riktigt mysigt att få en kväll tillsammans med Emma, vi kollade film för första gången på väldigt länge. Dock hjälpte det inte mig. Har sovit oroligt hela natten vaknade när Emma gick upp till jobbet och japp sen kunde inte jag somna om. Kul, jag som inte alls känner mig speciellt kry.
Blev ingen handboll för mig igår tackvare min hosta och ont i halsen. Det går som en ond cirkel alla är sjuka och när man tror att man blir frisk så slår det till igen. Helt sjukt.
Jag och Emma är ju som sagt på jakt efter ytterligare en ny lägenhet. Och det ska bli SÅ skönt med större! Så nu får vi se vart vi hamnar. Det har blivit lite panik nu när vi inte riktigt vet om vi blir 3 eller om det bara är vi 2. För det är stor skillnad på vad för lägenhet och prisklass vi behöver. Vi ska vara ute ur våran den 4 jan. Lite halvjobbigt men förhoppningsvis blir det klart i veckan. Annars vette sjutton.
Idag, jobb imorgon troligen ledig igen. Sedan jobb hela helgen, ledigt söndag då det troligen blir bio för biljetten jag och Toy fick i söndags. Mer planer än att bli frisk och det där har jag alltså inte. Spännande liv va? Men snart kommer jag äntligen hem. Ett jävla tjat men nu vill jag faktiskt hem till familj och vänner.
Tänk va mycket enklare livet var när man va liten, allt serverat och dom bekymmer man hade var att ens leksaker inte ville som man ville. När man blir vuxen får man större problem. Mycket större.
Nu ska jag kolla lite på svensson svensson innan jag laddar upp för en ny dag med nya möjligheter.

8 dagar kvar.

Dagens musik; Diddy - Dirty Money - Coming home



på radion sjunger nån nu, hur mycket hon vill ha din kärlek...

Kommentarer
Postat av: zrar

Fyy hoppas att du kryar pa dig snart!! Och visst ska det bli mysigt att komma hem till jul :)



Haha men jag trodde att det var ett skamt, sa jag fragade om det var billigare andra gangen man solade. Och det var det!! Om man tog med en van. Haha och en sa dalig van ar JAG inte att jag lurar av dom pa pengar. Fyyyy!

Postat av: Pappilu

Då är det samma läge här med sjukdommar o elände...Vi har våran julfest ikväll här men vet inte om jag pallar....En vecka kvar nu sen så lite vila för dig,eller mer kanske full fart på hemma plan!!!!.Puss o kram. P

2010-12-16 @ 08:19:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback