finns kanske lösningar på allt.

YES internet, eller ja jag har ju faktiskt snikat det andra förut men ändå. Nu har vi modemet inne hos oss. Dom vi hyr av är ju i Iran eller så på lång semester (nu höll jag på att skriva det på norska, bra där!) så vi kan liksom inte bara knacka på och be dom fixa. Så nu var deras son här och kirrade det. Vi har också kommit fram till en grym deal. Vi får låna deras lägenhet så jag och Emma kan sova ordentligt tills vi kan flytta. Bra va? Hur smart och schysst som helst. Av någon anledning litar dom på oss till 110% och allt sådant. Inte för att vi gjort något dumt alls, men så mycket har vi inte pratat med dom.
Och så hade försäkringspapprena kommit så han skulle kolla igenom dom och höra av sig om det fixade sig med allt som var stulet. Kanon morgon fast jag inte fick sova så länge. Haha.
Idag är jag glad! Igår var jag också på väldigt bra humör. Känns skönt.
Men snart åker jag hem en sväng, DET om något är skönt! Jäävligt skönt. Behöver ett break här.
Snart blir det frulle på La familia med Toy och Madde. Inte igår direkt.. Grymt att man hunnit, sola, tvätta, duscha OCH blogga innan klockan slår 13. Perfekt. Fast jag vet ju inte hur trött jag är inatt sen. Haha. Dagens i-landsproblem.

Dagens musik; Coldplay - Viva la vida



trodde aldrig jag skulle stanna så länge, river en vacker dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback