bitterljuv dag.

Jag är riktigt bitter faktiskt. Kom hem från jobbet för ca 30-40 min sen. Blev en mycket lång dag idag. Och jag kände redan när jag klev upp att, njaae detta blir minsann ingen bra dag. Mycket riktigt, jag hade rätt, eller snarare min magkänsla.
Ingenting gick som det skulle idag. Till och med Toy märkte av en viss stress hos mig i mängden av gäster. Vilket jag annars kunnat dölja snyggt. Inte idag. Dock betalade det sig bra och det tackar jag för.
Imorgon är det sista för veckan och det behövs, jag är sliten. Tycker att jag skriver det jämt. Men på måndag ska jag sova så länge jag bara kan utan några måsten. Det behöver jag.
För söndag innebär julshopping, middag med lite drinkar och känna sig allmänt snygg. Shoppingen tror jag vi blir många på, Mari, Karoline, Toy, Henke, Madde, jag och Emma som det ser ut nu. Svinkul! Ser verkligen fram emot det. Tänk att man aldrig kan vara ifrån wallmansfolket, trots ledigdag. Bara Emma som sticker ut från mängden haha men det är bara roligt.
Imorgon sista rycket och hoppas på minst lika mycket dricks så att julshoppingen är säkrad. Och att vi har ett svinfungerande internet på måndag. DÅ är min vecka gjord.
Nu är jag bitter, på riktigt. Ska bli bättre med humöret.
Credd ikväll till; några servitriser, glatt sociala människor, dom runt mig som orkar med mig när jag är bitter och till slut, Toy´s engelska idag. Haha det är saker som gjorde min dag. Tack.

Dagens musik; The Kooks - Naive



tillbaka ner för floden, och jag står helt still...

Kommentarer
Postat av: Anna

Svar: Tack, vad gullig du är. Jag hoppas verkligen att jag ska kunna släppa henne fort...för just nu känns det så sjukt jobbigt. Hon vill ha tillbaka mig, och jag är så svag för henne och vet inte vad jag ska göraaa.



Kram

Postat av: Anna

Söt bild!



Svar: Nä men precis, jag tänker inte ta den risken igen!

2010-12-05 @ 10:11:48
URL: http://annakanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback