åter på jobbet, nu kör vi.

Så koselig, en dag till som man varit på arbetet. Men idag var jag mer än förvirrad! Äckligt förvirrad. Inte bra att vara ledig sådär, allt blir bara galet. Så fort gästerna rullade in flöt även humöret upp. TACK FÖR DET! Behöver inte en bitter dag till, ever. Jag är klar med dom nu. Tror jag bara behöver komma hem för lite mer energi. Men innan dess ska det allt vara på topp! Det må vara de!
Jag försöker alltid mitt yttersta men ibland räcker det inte alltid till. Idag blev det som tur var bättre. Dagen jag sover som en gud i en egen säng kan jag nästan lova en piggare, gladare och mer effektiv jag. För just nu är jag en zombie i min vilsna själ och kropp.
Men annars, rullar livet på. Inget annat som skett. Jag har dock fikat frukost med Jennie*2 idag. Jävligt trevligt och ska snart göras om! Gärna innan hon åker ut och reser.
Jobb jobb jobb står på schemat, imorgon ner på stan, kolla julklappar, smink och nyårskläder. Shit gillar inte tanken på materiella ting till dessa högtider.
Annars, faktiskt inte freeeeezing ute när jag gick hem, men imorse däremot.. Då trodde jag att min sista potatis var satt, döden var nära.

Dagens musik; The Killers - Human



dom sa se och du blundade, dom vaknade och jag var så trött...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej. Det är ju inte så länge kvar innan du får komma hem och genast packa om o åka vidare.....Pratade med Kurt igår att fixa laktosfritt så får se nu hur det går. Även igen om Tim o hans veggo.

Vi hörs av. Puss o kram.P

2010-12-09 @ 09:11:23
Postat av: angelique

Nej det är väldigt sant, dessa väskor som ska packas hit och dit.. Men det känns gott att komma hem snart! Så bra! Då kommer ju allt, förmodligen lösa sig bra. Stackars farmor och Kurt som behöver hålla på med veggo och laktosfritt, kan man inte bara vara en vanlig svensson ;) Pussar och kramar

2010-12-10 @ 10:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback