andra advent i tigerstaden.

Ja redan alltså! Hur sjukt är inte det? Igår blev en väldigt lugn kväll till skillnad från kvällen i fredags. Puh. Men igår kände jag mig full, fast jag absolut inte druckit något. Kroppen hängde inte med alls fast huvudet var med. Så när jag skulle springa en vända för att hämta något nere i salongen så plötsligt vek sig mina ben och jag ramlade till 3 trappsteg ner, mitt i show och allt. Haha. Lagom pinsamt men som tur var såg bara en av vakterna det och alla andra koncentrerade sig på showen! Bra för mig.
Så det blev en sväng på champoo och en halvkul efterfest men härliga samtal in på morgonkvisten. Dock var det skönt att man inte drack något för då hade jag nog somnat bara av tanken..
Idag var det alltså upp för att åka iväg med, tydligen, halva wallmans crewet. Vi blev till slut 13 st som var i storo köpcentrum och shoppade, dock omöjligt att hålla ihop.
Men det var iallafall väldigt roligt att hänga med alla då det var min, Toy och Maddes idé det hela. Allt för att göra något annat än att dö på soffan. Så resten hakade på.
Det var till slut, Jag, Toy, Madde, Maria, Henke, Lars, Mari, Petter, Vegard, Johannes, Karoline med pojkvän och Lars. GRYMT JU! Man kände halva köpcentrumet eftersom alla for runt.
Hängde först runt med Madde, Henke och Toy för att sedan hänga vidare med Vegard och Johannes. Vegard är någon man ska julshoppa med, in kolla runt och sedan ut. Perfekt, kan vara lite stressigt också men ändå ganska effektivt.
Avslutades inte med någon fancy middag och drinkar utan i vanlig ordning hos Madde med pizza. Fick också träffa hennes pappa vilket var roligt.
Så imorgon är jag ledig och tänker IKKE kliva ur pyjamasen. ALLS, så det så.

Dagens musik; Basement jaxx - Do your thing



du kanske kommer förstå, ser hela stan sjunka...

Kommentarer
Postat av: Emelie Rommedahl

Hihi varsågod :) Jo, handboll är kul att kolla på tycker jag. Nej, jag spelar inte handboll ;P Jasså? Vad roligt :) spelat länge?

Postat av: Emelie

Haha, varför trodde du det? ;) Ao, okej :) Kul att bo i Oslo?

2010-12-06 @ 15:11:24
URL: http://erommedahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback