1 dag, 1 instämpling.

Det är nästan orättvist att man läser på facebook att så många har/ska åka hem idag och imorgon. Och Emma imorgon, Henke imorgon. Orättvist! Fast lite extra timmar och pengar, ja tack. Fast nu när det är så nära att man nästan kan ta på stämingen innan man åker hem känns det jobbigt. Jag sitter redan på flyget påväg hem i mitt huvud. Inte mycket annat jag tänker på nu.
En instämpling och en överraskning till så är vi i land för julfeire. TACK! I need it.
Idag har jag städat och packat lite. Mycket kvar dock. Och på jobbet hade vi något som heter "russefest" vilket betyder i stort sett "studentbal" på svenska fast för alla 3 klasserna i gymnasiet. Dom är märkliga norrmännen jag vet. Så det betyder alltså att vi har många olika åldrar och alla får INTE dricka alkohol. En alkoholfri bar, avspärrningar och legkontroller HELA tiden under hela kvällen. Kändes nästan som att jobba på skola igen, man behövde faktiskt ta hand om dom på det sättet. Fast dom på skolan betedde sig något bättre.
Så imorgon, packning, klippning, jobb, "uppesittarkväll" med Toy och Madde innan avresa. Sen är jag hemma! Nästan så jag börjar få resfeber. Haha. Töntig som jag är. Och jag har ingen packningslista heller. Jag har bara kastat ner lite grejer. Detta kan sluta HUR som helst.
Kan också meddela att jag skrattade åt er där hemma för era -20 osv då vi inte hade så kallt. MEN nu har vi -23 så jag ska sluta flina åt er. Plus att jag snart landar hemma faktiskt. Så KÄFTEN!

1 dag kvar.

Dagens musik; The Pogues - Fairytale of new york



det är mitt eget fel, vad som än hände med mitt hjärta...

Kommentarer
Postat av: Pappilu

Hej. Jo det är som om man fick en käftsmäll när man gick ut. Varken jag eller bilen gillar detta, bilen har en massa lustiga ljud för sig men funkar så....o jag bara svär....Tänkte bara säga.. Välkommen hem!!!! Hoppas du håller dig vaken tills flyget går.... Puss o kram. P

2010-12-22 @ 09:53:29
Postat av: angelique

Jo tack det kan man säga, det är så man har svårt att andas när man går! Shit! MEN vi ska nog inte klaga, vi får iallafall vinter iår också :) Det tycker jag är bra! Inte ett dugg förvånad över dina svordomar med kylan, bilen och allt haha. Typiskt dig. TACK! Det känns kanon bra! Och vaken är nog inga problem, men kommer nog sova som ett litet barn på flyget om jag inte är för uppspelt vill säga :) Nuss og klem!

2010-12-22 @ 11:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback