vip på miss norway.

Igår var det fredag och jag var ledig. Hann med massor faktiskt, tro det eller ej. Tränade, tvättade, handlade och sen kom emma hem och vi kollade på paradise hotel en sväng. Sedan blev det typ as bråttom. Vi skulle iväg på Miss Norway finalen, vip gäster hej hej hej. Allt gratis helt enkelt, och Tone Bekkestad var där bland annat. Man kan säga att vi var en smula missplasserade, men vi gillade det. Sushi var middagen och öl, mosserande vin osv. Ja det var kul! Sedan fick vi självklart bra platser på själva Miss Norway skulle koras.
Det var nog första och sista gången man var på en sådan tillställning men man ska väl ha varit på en sån i sitt liv också, eller?
Snart ska jag iväg till jobbet, mat och vinprovning står på schemat tror jag. Ingen aning om när jag slutar eller så. Men jag är nöjd. Så nu smink och sedan jobbet. Ledig imorgon igen om jag inte missminner mig.

Dagens musik; Band of horses - Laredo



i morgontimmen när regnet slår mot fönstret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback