lars winnerbäck, långholmen.

Ja vad säger man. Jag blir kvar veckan ut, åker hem sent söndag kväll. Grymt skönt att slippa stressa! Helgen var precis som jag trodde, as bra! Verkligen grym. Dock lyckades jag ju givetvis glömma kameran hos Dolken så inga bilder från hydet tyvärr. Jag som annars är så flitig med kameran. Har tagit några med mobilen men eftersom det är knas får jag inte in dom i datorn.
Var ju på hillclimben för första gången på säkert 10 år utan att överdriva. Det var riktigt skojigt att se faktiskt! Och Olle från hydet kom bra till. Synd på det dåliga vädret senare på kvällen, dunder och brak bara. Men det blev lite tryck senare när det var uppehåll. Jag var tillbaka! Kändes himla skoj.
Men vid kl 7 på morgonen efter en öl på altanen var man inte så kaxig längre, helt mör i kropp och själ.
Skulle träffat Elin igår men så blev det inte så jag åkte och hämtade kameran hos Dolken och sedan träffade jag Jimmy C. Var ju tvungen att se huset och sedan drog vi till Micke och Pia för att se hur dom hade det i nya huset. Jag hade ju bara sett det som en byggarbetsplats. Hur fint som helst!! Om man inte trivs i det huset är man konstig.
Skynda hem för att åka in mot stan och spelningen med Lars Winnerbäck. Men det var en liten "festival" kan man säga så det var fler artister som spelade innan honom. Love Antell, Dundertåget, Sophie Zelmani och Laleh. Vi höll på att inte komma in, våra biljetter var inte undanlagda. Men det löste sig som tur var. Gratis är gott helt enkelt! Så jag och bruur gick på det här kalaset. Kul att göra något tillsammans med honom faktiskt.
Så från kl 18-23 var vi där. En hel nice upplevelse.
Och Larsan är ju helt outstanding. GRYM! Körde alla dom bra låtarna. Jag får rysningar av att tänka på det. Haha. As bra. Han är ju nr 2 efter Håkan.



Blir en bra vecka det här.

Dagens musik; Lars Winnerbäck - Elden



jag skulle bli något i stan över en natt, stockholm började närma sig slutet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback