till tumba imorgon.

IMORGON KOMMER JAG HEM! Det ska bli såå roligt! Ser verkligen fram emot en toppen helg hemma. Har börjat plocka ihop dom få grejer jag ska ha med mig hem. Blir faktiskt inte så mycket. MEN, eftersom att jag flyger så får jag ju inte ta med mig alltför mycket vätska i handbagaget. Och jag har bara handbagage påvägen dit. Plus att det är begränsat hur stor den väskan får vara. Så jag har lite panik, nu blir det till att välja vad man ska ta med sig och inte verkligen. Jag har dessutom aldrig packat utan packningslista, nu plockar jag grejerna direkt. Haha det känns lite märkligt, för att vara jag då. Alla andra normala människor kan nog säkert packa så och få med sig exakt det dom ska ha. Inte jag. Så det ska bli kul att komma hem sen och se om jag fått med mig det jag behöver. Tveksamt. Det är första gången jag packar grejer för att åka och hälsa på hemma. Eller hur ska jag säga? Hemma är ju här numera. Hmm.. Knepigt det där. Trivs med tanken för att vara ärlig.
Idag har det också varit as bra väder, såg ut att vara lite små trist när jag vaknade efter en skit natts sömn. Så tog på mig mjukisbrallor och tshirt för att ta min dagliga promenad på 1h drygt. Och jävlar va varmt det blev! Puh. Självklart så tog jag tillfället i akt och solade 1h 30min efter det. Såå jäkla skönt var det! Tänk att det finns sommar i oslo också! Kunde man inte tro.
Men nu ska jag plocka vidare och sedan kommer Emma hem, får se vad vi hittar på.
Imorgon är det mötet och sedan heeem till lilla tumba. Tar nog med mig datorn faktiskt, och hinner säkert blogga imorgon innan jag drar också.

Dagens musik; MoneyBrother - Born under a bad sign



för du är det finaste jag vet, när allt annat här är falskt och fel...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback