solen i ögonen.

Japp vilken helg.. Inte speciellt otippat med tanke på hur taggade vi var igår och bra väder. Så det spårade som vanligt. Jag och Mariqa gjorde inga kokosbollar utan hade trevligt och umgicks innan emma och tjejerna ringde och sa att nu var det minsann dags att röra sig ut.
Inte nog med det, bad dom att ringa när han spelade dunkla rum. OM dom gjorde! Shit va bra det är! Vet inte om jag blev mer besviken på att jag inte var med eller om det kändes kul. Har inte bestämt mig än. För den konserten är grym! Upplägget var as bra. Men, ingen tar ju Håkan såklart. I november ska jag se honom, jag SKA. Om jag så ska se honom här i Oslo helt solo. Så är det bara!
Idag vaknade jag och ingen är hemma, buuu. Mobilen ringer i ett, Jennie, Emma, mammilu. Haha. Kunde inte se en annan del av köping så gav upp det eftersom telefonen ringde jämt. Vi bestämde iallafall att vi skulle njuta av det fina vädret och slutade på akerbrygge och fridays där vi åt och umgicks med Anna, Hanna och Rikard som mötte upp oss. Hade himla trevligt! Fast vädret här är ju bara stört. Moln och iskallt och när solen kommer fram är det tropisk värme. Suck. Man kan ju inte klä sig rätt här.
Efter vi varit där drog vi till Jennie och Anna för att mysa med film och annat gott. Glass och varma hallon & blåbär, godis och cola såklart. Så nu är man sådär lagom piggelin. Men det är bra att jag är trött för då somnar jag (förhoppningsvis) tidigt och kommer upp imorgon då jag och Jennie ska träna kl 10.
Helgen var bra. På onsdag börjar jag jobba, är fortfarande rätt nervös.

Dagens musik; Petter - Längesen



är att du då ser det, hur smutsigt livet blivit...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback