nikki sixx.

Att njuta som jag gjort idag av solen är bara så nice. Tänk att det varit sol i flera dagar i rad nu! Och idag har det varit kanon väder heeela dagen, knappt ett moln på himlen. Så imorse kom Jennie hit och vi tog en ca 1h promenad, hur skönt som helst att komma igång på morgonen. Ska nog köra samma imorgon. Look forward to it! Älskar att träna! Hoppas jag har tid att lattja handboll under hösten här också. Vore ju så jävla kul!
Annars idag? Tvättat, väntar på att Emma ska komma hem. Hon lär ju vilja gå ut och springa idag dock. Så vad jag ska göra vet jag inte, laga mat typ. Idag blir det ganska simpel mat, makaroner och korv som vi skulle ätit igår. Men skippade middagen igår pga alla onyttigheter man lyckades trycka i sig hos Jennie och Anna.
Är tok sugen på att hitta på något idag, vet inte vad än bara. Ska fortsätta spåna och läsa min fantastiska bok. Den är bra som fan, Nikki Sixx bok en herionists dagbok. Stavas det så? Haha inte direkt varje dag man skriver så.
Är riktigt uppåt idag. Solen gör så gott! Jag blir deppig av mörker och skit väder, det vet jag. Men idag är jag glad.

Dagens musik; Erik Hassle - Don´t bring flowers after i´m dead



rock´n roll dör aldrig, nej, kom tätt intill...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback