lördagkväll it is.

Sminket är på, groggen i glaset, middagen i magen, tjejerna på lars winnerbäck, musiken pumpar, kvällssolen lyser in i fönstret. Ja det är lördagkväll i Oslo tydligen! Nu kör vi. Ikväll är det utgång på ingång. Igår var vi också påväg ut, men av olika anledningar så sket det sig, men ändå går man och lägger sig i ottan. Runt halv 6 på morgonen helt enkelt. Haha. Äh kör bara! Snart kommer jag ju inte kunna gå ut alls i stort sett när jag jobbar. Men jag gillar tanken ändå. Kan vara bra det också! Hellre tjäna pengar än att slösa, eller hur?
Tror ändå att ikväll kommer bli en bra kväll, har man bra väder i oslo så kan det inte gå fel. Så är det ju bara.
Tyvärr har jag och Emma shoppat lite men det var bara bra saker. Haha. Då får man.
Aja emma har också kameran så kan inte lägga in någon bild från igår men det löser sig nog imorgon. Nu ska jag tagga till med Mariqa, kapten och cola! Nu kör vi.

Dagens musik; Hoffmaestro - Desperado



och jag gick ner mig på klubben på magasinsgatan...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback