hillclimb, hydetfesten.

Haha kvällen igår, gick åt helvete. Närå, det gick fan as bra. Började här hemma med Kaisa och en massa update. Ut ur taxin vid mosshagestigen för att lämna grejer hos henne innan vi skulle till Dolken. Men vi hamnade hos Berra istället. För när vi kommer ut så kommer Olle, Laxen, Berra och Håkansson gåendes så vi följde med dom upp ett tag. Men när Håkansson lyckats få dit 2st 17 åriga stackars tjejer så fann vi chansen att fly till Dolken med en bra ursäkt.
Upp till Dolken för att sitta och spela massa roliga ölspel med Dolken och Sambal Micke. Skön kväll faktiskt! Och Captain Morgan har nog inte varit godare än igår. MUMMA! Kaisa lämnade oss vid 2 tiden då hon var helt slut efter veckans bravader med jobb och tröst.
Vaknar upp imorse och får meddelandet att Dolken inte ens är hemma? Haha. Skönt, hans lägenhet men ingen Daniel. Bra där! Surrar en del med Micke innan Kaisa kom för att hämta mig. Tack för skjutsen!
Hem, käk och mys med mammilu sedan kom pappilu med Jocke och Thomas så vi kunde åka till Botkyrkabacken och se hillclimben. Dock inte början, men det var roligt. Har inte varit dit på en herrans massa år.
Så nu är det käk igen och sedan upp till festen och rodda. Sedan kan det dra igång, 12 timmars passet kl 18-06 ca. Jag gillart! Kommer bli hel kul. Har sett fram emot det länge.
Får se hur länge jag blir hemma också.. Har bokat om så att jag kan se Larsan imorgon iallafall, men kanske stannar längre än så. Inte bestämt mig ännu. Börjar ju inte jobba förens den 25e så.

Dagens musik; Kim Larsen Gasolin´ - This is my life



men varför är vi inte fler, och det är bara du som ler...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback