fredag i tumba hej.

Varit hemma i snart 1 dag. Och jag har knappt varit hemma men inte heller varit runt och träffat kompisar. Hoppas det kan slås ihop ikväll, men det ser sådär ut tyvärr. Jag valde helt fel helg att komma hem på. Men jag är ju här för att jobba iallafall och åker hem på måndag. Jätte skönt!
Sov sådär inatt, efter 3h sömn vaknar jag. As pigg. Det var inte sant. Men lyckas somna om och vakna ett par ggr innan jag bestämde mig för att gå upp. Ingen var vaken. Gick ut och gick i 25 min ca bara för att. Hur skönt som helst, 29grader i solen redan då på morgonkvisten och solen sken som bara den. Gissa om jag njöt.
Sedan har dagen rullat på. Satt ute i solen i 30 min knappt sedan fick pappilu damp. Så det var bara att engagera sig och vi åkte iväg på massa ärenden. Så jag har köpt 2 par nya sommarskor nu. 99kr st, tack för kaffet. Hittade mina högklackade också, såklart inte i min storlek här heller. Fan! Fast ganska bra då gör jag inte av med mer pengar på det. Haha.
Ska färga håret typ nu sedan middag och lite gott att dricka med några vänner. Hoppas så många som möjligt kan komma ikväll! För imorgon kan jag ju inte. Tusan också. Men det kommer fler ggr.
Nä nu måste jag rusa! Hoppas kvällen blir mysig, men med goda vänner och familj kan det väl inte bli annat.

Dagens musik; Promoe - Mammas gata



det som är skrivet är skrivet och livet är livet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback