effektiv dag.

Jag har varit ruggigt produktiv idag, känner mig helt fantastiskt bra! För en gångs skull kanske jag ska tillägga också. Vaknade när Emma gick upp, typ as tidigt då hon började kl 8 imorse istället för kl 9. Sedan kunde jag ju hälsa hem att jag kunde sova. Så jag bestämde mig för att hålla mig vaken tills att vårdcentralen öppnade telefontiden. Kan ju varit mitt misstag idag. Ringde till och med några minuter innan för att vara säker på att jag skulle komma fram fort då jag ringde från mitt svenska nr. Jag hade fel. Nästan 30 min senare hade jag kommit fram till en ledig läkare. SUCK! Fast jag får väl trösta mig med att min medicin nu finns att hämta ut på apoteket istället. Kanske värt mödan? Vad vet jag. Så nu kan man säga att jag har fixat ett eget inloggningskonto på vårdguiden.se för att själv kunna förnya recept samt boka tider där.
Vid kl 10 även idag kom Jennie så vi kunde ta en promenad på 1h. Vädret kunde såklart varit bättre, regnade selvfölgelig som alltid här. Igår var det sommar idag är det höst. Tack för kaffet.
Efter det var jag iallafall till posten för att skriva mig på adressen här så dom kunde lägga in det i systemet. Och innan jag var klar där sen. Inte direkt snabba där och verkade inte ha hanterat något liknande förut, 3 personer senare och allt var glasklart.
Väl hemma åt jag faktiskt lunch (!) har inte gjort det sedan jag kom hit nästan. Fast jag hade ju faktiskt varit uppe sedan efter 7 nångång.
Och nu storstädat i lägenheten. Mina roomies kommer älska mig tror jag. Hoppas jag. Jag är nöjd och ska nog ut på en extra promenad igen, vill ha lite frisk luft.
Imorgon börjar jag jobba, längtar verkligen.

Dagens musik; Locnville - Sun in my pocket



skyll dig själv, för folk vill gärna lära känna dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback