det där lilla extra.

Dagen igår ordnade faktiskt upp sig ganska bra. Fick mess av Mariqa att hon ville gå på stan efter hon slutat. Jag var inte sen med att svara att klart vi kan! Så där gick vi runt och kollade nästan tills dom stängde. Och Emma jobbade över. Hade iprincip avslutat middagen när Emma kom hem. Sedan hade vi det jätte mysigt och satt alla 3 i våran hysteriskt rosa soffa med varsin dator och glodde. Haha. Måste sett ganska sjukt ut. Lite kul var det iallafall.
Så idag har jag faktiskt, tro det eller ej tagit mig ut och gått. Men givetvis när jag kommer ut så börjar det regna! Det gör fan inget annat än regnar här i Oslo har jag märkt! Så fick bli en kortis på 20 min för sedan var jag ganska blöt och kall.
Fick fortsätta och köra lite styrka hemma istället. Det gick helt okej för att ha haft uppehåll på nästan 2 veckor.
Städade faktiskt också när jag ändå höll på och nu har jag precis avslutat min frukost. Haha japp frukost så här sent. Jag har blivit dålig på att äta frukost i tid, men känner inte att jag är hungrig förens såhär dags helt enkelt.
Hade tänkt att ta mig ner på stan även idag då jag är på jakt efter ett par svarta byxor med fickor, men inte jeans, som jag ska kunna jobba i. Det är inte lätt kan jag meddela!
MEN eftersom det regnade sist jag gick ut så vägrar jag. Sitter hellre här och glor på en annan del av köping eller något. Mycket roligare.

Dagens musik; Volbeat - Fallen



en liten pojke i förstora skor säger, ja jag ska nog lyckas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback