blir en bra helg.

Fredag, gör det något skillnad för mig? Egentligen inte. Men ändå så känns det liksom lite bättre idag jämfört mot dom andra dagarna. Sov riktigt bra imorse, kan inte påstå inatt för det gick sådär. Så sov ut ordentligt. Tror jag. Gick upp och kände mig faktiskt ganska taggad på att träna, vilket jag inte gjort när jag 2 dagar i rad kommit ut och det börjat regna. Då är det bara att bita i det sura äpplet och ta sig en runda iallafall.
Men idag sken faktiskt solen!! Helt otroligt! Trodde inte det var sant. Hel garderade mig med tjocktröja och långbyxor då vi inte haft någon direkt värme på ett tag. Men jora, en tshirt hade varit på sin plats idag. Riktigt skönt ute.
Men det växlar ju såklart, sol och massa moln, skulle lika gärna börja regna. Tyvärr.
Så idag blir det nog lugnt. Ska iväg en sväng med Jennie om en timme ca. Sedan har jag ingen aning. Får se vad fredagen har att bjussa på.
Imorgon är det lördag, och troligen utgång. Efter att Emma och Jennie sett Lars Winnerbäck. Grym konsert btw! Så jag och Mariqa har bestämt att vi ska baka kokosbollar (?) Jag och baka kokosbollar? Haha, till och med min idé. Kommer bli en skön helg tror jag.
Så ska jag förhoppningsvis träffa Hege på söndag eller i början av nästa vecka. Måste ju se hur hon har det och träffa hennes barn.
Idag är jag glad. Idag känns allt lite lättare. Men nervositeten ligger och skumpar iallafall.
Måste ju gratta Cissi på hennes födelsedag också! GRATTIS! Även grattis till styret Olle som också fyller år idag.

Dagens musik; Vampire Weekend - Horchata



men ni ser ut som dockor i kulisser...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback