sjuk fredag.

Ja hela dagen har varit hel sjuk. Men rolig. Det har helt enkelt märkts att det varit fredag, både på jobbet och hemma. Fick även idag gå tidigt, trots en liten sovmorgon. Tackar för det! Inte direkt så att man klagar. Efter det gjorde jag inte många knop. Ska snart dra och hämta Snygg Ronnie och hans tjej Sophie (äntligen får man träffa henne liksom..) vi ska på bio. Farsan ska vi se, har hört delade meningar med den så har inte allt för höga förväntningar.
Och tidigt imorgonbitti drar jag till Bollnäs. Ska bli intressant. En ryggsäck ska packas med cider/öl och diverse sedan kan resan börja. Tror det kan bli roligt! Någon som har något roligt som händer på kvällen sen? Blir inget dricka idag då jag ska upp asa tidigt men något kan man ju göra.

Dagens musik; Kings of leon - Sex on fire



förälskelser är lätta att glömma, för en del är dom levebröd...

Kommentarer
Postat av: Änja

Haha, jag har absolut räknat med en dejt, har pratat lite med Carro. Du är inte sugen på en valborg i uppsala?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback