okej, så här är det.

Fy fan vilken dag, usch usch usch. Tog nästan aldrig slut och magsjuka går på jobbet, som fan på en avdelning. SUPER man känner sig inte alls ängslig! Men so far har jag klarat mig.
Tog mig iallafall till gymmet efter jobbet. Trots galen träningsvärk från tidigare i veckan! Kunde knappt böja mig ner och knyta skorna på en elev idag och sedan försöka ta sig upp. Det var en pärs!

Okej, igår blev det officiellt för mina vänner vad som ska hända mig som jag varit så hemlig med.
Jag ska vara med på tv4 i Förkväll! Nu på måndag, i make-over delen i programmet. Ska bli hur roligt som helst! Egentligen skulle det inte vara förens den 17 maj (japp norges nationaldag) men fick ett samtal i måndags och fick frågan om jag inte kunde ordna och vara med nu på måndag istället. Givetvis! Jag lyckades få ledigt från jobbet och det känns toppen! Hellre en vecka senare än en månads väntan.
Hur det gick till? Ja jag satt med datorn i knät i sängen och hade tv4 och förkväll på i bakgrunden. Dom pratade om hälsa och sa att man kunde gå in på hemsidan för mer hälsotips. Lyssnade lite vagt egentligen på vad dom sa men snappade upp det iallafall. Så jag var direkt där och kikade eftersom jag inte hade mycket annat för mig.
Vid sidan av det fanns en länk till ansökan till "gör-om-mig" jaha tänkte jag och ansökte. Inget jätte seriöst utan skrev ner lite huxflux eftersom tanken hela tiden var "men jag kommer ju ändå inte med men kul att söka iallafall.."
Dagen efter ringde dom.
Alltså torsdagen den 8 april fick jag veta att jag skulle träffa stylisterna för att se om jag kom med i programmet. På måndagen var jag där och påvägen tillbaka till jobbet ringde dom och sa att jag var med!
Det var bara sjukt.
Torsdagen den 15 april var jag till Titan television för att provfilma (spela in intervjun) samt lite bilder som kommer användas som "före-bilder". Fick också veta att den 17 maj skulle jag vara med i programmet.
Vilket som jag skrivit ändrades.
Så nu på måndag den 26 april ska jag vara med i förkväll, kl 17-18.30 är sändningen. För den som inte orkar se hela programmet så kl 18.20 visas slutresultatet.
För mig innebär det en hel dag, frisören (björn axén) hela förmiddagen osv osv. Direktsänd tv. Japp allt kan hända!
Wish me good luck. Det kommer bli sjukt.

Dagens musik; Rihanna - Disturbia



tysta ner musiken, hon kommer aldrig hit igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback