jag i förkväll imorgon på tv4.

Imorgon gäller det. Usch jag vet varken ut eller in längre, nerverna som spökar. Sedan är jag faktiskt hur trött som helst, så förhoppningsvis somnar jag ovaggat inatt. Jag kan behöva det. Men sov som en prinsessa i Cissis säng inatt så det var minsann inga konstigheter. Sedan att hon kanske inte alls var världens gladaste på mig för att jag vaknade tidigt. Haha. "Men va fan gör du uppe!? Du kan omöjligt vara pigg nu, vi har ju för fan sovit bara 4 timmar!" Hon var alltså inte med på noterna alls. Men vi hade iallafall hur nice som helst!
Imorgon är det dags för min tv debut, förkväll kl 17 börjar sändningen och min makeover. Känns så sjukt.
Var hos stylisten idag och provade kläderna jag ska ha imorgon, men jag har fortfarande inte fått se något av det. Hade nämligen ögonbindel på mig när jag provade allt för att överraskningen ska bli så stor som möjligt. Intressant känsla måste jag säga. Haha. Men någon form av klänning med skärp och ett par pumps blir det. Färger och hela det köret vet jag ingenting om.
Så imorgon är det fullt upp hela dagen!
Kommer bli en sjuhelvetes dag. Once in a life time grej verkligen! Så kör bara!
Nu kommer jag få en makeover som heter duga. Shit jag börjar bli nervös tror jag, på riktigt.
Så det här är sista gången ni ser mig såhär, imorgon är jag väldigt olik mig själv. Hej hej hej hej.



det kommer alltid finnas en hand för dig nånstans...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback