jag är riktigt glad.

Pappilu har ett kort på sig som han ska använda till något, typ inom dykningen eller så vet inte riktigt till vad. Men själva poängen är att han ser fan ut som Hitler på det! TUR att han gjorde sig av med mustaschen, för det såg inte okej ut! Kul med en farsgubbe som ser ut som Hitler. Och snäll som en liten hundvalp. Går inte ihop.
Idag såg det riktigt mörkt ut, spöregn och jag var så sjukt trött! Trodde aldrig dagen skulle ta slut. Men det gjorde den och solen kom fram och lyser för fulla muggar. Så ett stenhårt pass på gymmet fick det bli efter jobbet.
Jag har verkligen kommit igång och det känns fantastiskt.
Kommer faktiskt få behöva lägga på lite mer på vissa saker, känns skönt. Bara resultatet börjar synas snart också. Det är liksom det som är meningen med det hela. Sedan är det förbannat roligt också! Man får ta ut sig till MAX. Fick dock gymma själv idag då Emma hade fullt upp med husliga saker. Men kommer träffa henne i helgen iallafall hoppas jag.
Har faktiskt inte många helg planer alls. Fira Emelie imorgon då hon fyller år och hela kalaset. Dock blir det ingen utgång för mig då min plånbok ekar mycket tomt efter Sälen resan. Men det var SÅÅ värt det! Saknar det.
Jaja nu ska jag sluta babbla och bara njuta av en fantastisk fredag och längta till 17 maj (norges nationaldag, mycket stor dag för mig faktiskt.)
Känner mig riktigt uppåt idag, snälla ge mig en bra helg. Tack.

Dagens musik; Guns N´ Roses - Sweet child o´mine



nån gång måste du förlora igen, men inte riktigt än...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback