idag på tv4 i förkväll.

Japp idag gäller det på riktigt. Hinner bara en tok snabb update nu på morgonen innan jag sticker iväg för att se vad dom kommer att göra med mig i direktsänd tv. Undrar verkligen hur resultatet blir? Tänk om jag blir jätte missnöjd. Haha. Nej jag känner att herregud, kör bara! Vad kan bli fel? Håret växer faktiskt ut om det blir helt galet, kläderna ja inte vet jag. Strunt samma en riktigt kul grej! Fattar inte att jag vågar egentligen. Vad har jag givit mig in på egentligen?
Okej önska mig lycka till iallafall så hörs vi efter programmet. Ikväll kl 17-18.30 tv4 förkväll. See you! Nu finns det ingen återvändo.

Dagens musik; Chris Decay - Hold tight



du är bara ett ansikte i mängden, när vi sågs häromdan i trängseln...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Så jäkla snygg!!!

2010-04-26 @ 22:33:25
Postat av: angelique

jenny; jag blev verkligen huur nöjd som helst :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback