hjärta gymmet.

Bra deppig dag idag! SUCK! Vädret och allting. Nej usch usch usch, ta bara slut snälla. Idag har bara varit en dag att ta sig igenom. Ekorrhjulet rullar på. Men träning måste ju utföras trots att man faktiskt hade jobbat över lite grann och hela baletten.
Emma hade giltiga skäl att inte delta i kvällens träning pga hals ont. Så jag och Angelica körde på. Och det känns sjukt bra! Kan vara på gymmet i timmar om jag fick som jag ville. Inte för att jag känner mig piggare på varken kvällarna eller mornarna, MEN jag orkar mer under dagarna. En stor fördel.
Nu kör vi! Jag älskar att träna där på gymmet, jag trivs som fisken i vattnet. Min positiva sak som jag ser fram emot varje dag numera, annars är det inte mycket ljus i tillvaron.
Och Jenny, snart, snart får du veta vad som kommas skall! I promise you!
Jag saknar sälen, väldigt mycket just nu.. Usch.

Dagens musik; Marit Bergman - I will always be your soldier



jag vill se dom där skyarna igen, jag vill försöka igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback