för mycket att tänka på.

Måndag, måndag, måndag. Behöver jag säga mer? Jag tog mig iallafall efter jobbet till gymmet, jag håller i träningen! Det trodde jag aldrig, men nu börjar det bli riktigt roligt! För resultaten börjar komma. Huuur nice som helst! Jag är ändå mycket stolt över mig själv och tänker fortsätta.
Har ju faktiskt inte tränat sedan i fredags så när jag väl kom dit var jag ganska taggad. Typ hur bra som helst.
Fick ett mycket bra samtal på jobbet idag också, vilket gjorde allt helt plötsligt så påtagligt. Men det kommer snabbare än förväntat helt enkelt. Inom snar framtid kommer jag berätta vad som kommer att hända, my little secret so far. Haha. Det kommer vara så häftigt, shit jag tror inte det är riktigt sant. Ska bli kul, förbannat kul.
Nä jag orkar inte ens blogga idag, har ändå inget kul att skriva.
Har alldeles för mycket i hjärnan idag. Allt bara flyger omkring. Vad ska man tro? Vad ska man tycka? Jag vet faktiskt inte alls, hur vet man? Önskar ibland att jag var tankeläsare.

Dagens musik; Familjen - Det snurrar i min skalle



dekadens är så svårt, jag har aldrig fångat en enda dröm...

Kommentarer
Postat av: Jenny

Meeeeen berätta!!! Får en känsla att det är utlandsjobb på G... känns lite som en sån grej och för en sån tjej som du...? Nej du får fan berätta annars börjar jg sprida ut att du är på smällen eller liknande ;D

KRAM på dig!!!

2010-04-21 @ 20:34:28
Postat av: angelique

jenny: hahahaha! gör det du :P men kan säga att jag kommer komma ut med det innan fredag ;) muhahah! just looove it! :) kramis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback