dagen efter förkväll.

Det var en helt sjuk dag/kväll igår! Började på Björn Axén där frisören Johan berättade hur han tänkte. Jag sa lite vad jag tyckte och sedan kom en tjej som började färga håret. Vilket tog en bra jävla stund. Sedan kom Johan igen och klippte, men inte allt. Snarare kanske hälften, alltså bara från öronen och bakåt knappt! Allt för spänningen såklart.
Så där gick jag halv klippt, fast det var rätt coolt med färgen och allt i ett. Lite lunch i kungshallarna för att sedan runt kl 14 traska mot Radisson SAS Royal Viking hotell och studion.
Förberedelserna var i full gång och vi fick en massa fika, bröd, kaffe, te, juice, vatten, vattenmelon, honungsmelon mm. Fast jag hade ju ätit en ganska rejäl lunch så jag provsmakade lite grann bara. Haha.
Blev sminkad och lite fix sedan vid kl 16.30 ca så började Johan fixa mig igen med klipp och allt. Givetvis fick jag inte se något!
Så det som man ser i tv hur jag sitter satt jag hela tiden utan speglar alltså. Det var ett rackarns spring på alla runt omkring. Man var aldrig ensam. Fick en liten genomgång hurvida jag skulle vara med och få frågor av Carin da Silva.
Alla var verkligen SÅÅÅ trevliga! Helt sjukt. Så naturliga verkligen och sköna att prata med. Så alla mina fördommar är som bortblåsta från dom som var där iallafall.
Sändningen satte igång och allt gick som smort! Var huuur roligt som helst. Kändes inte som att det var 1h 30min.
När jag väl skulle presenteras med hela förvandlingen så hade jag ju inte sett själv hur jag såg ut. När jag fick på mig allt fick jag blunda så dom fick klä på rubbet! Sedan stod man där framför spegeln och såg resultatet! Sååå sjukt. Haha. Kunde inte få fram ett ljud typ.
Alla verkade jätte nöjda och även jag! Fick också en klassisk massage på 50min som present. TACK! Och såklart allt jag hade på mig, smycken, klänning, skärp, skor och strumpbyxor. Kändes riktigt bra!
Åt lite mat som Niklas Wahlgren kokat ihop under sändningen sedan var det bara att åka hemåt.
Men jag smälter det ännu. Känns inte alls som jag varit där fast ändå så gör det de. Svårt att förklara.
Men jag var där, jag hade roligt.

http://www.tv4play.se/noje_och_humor/forkvall?videoId=1.1613301

Detta är alltså det sammansatta klippet från när jag var med.


Dagens musik; One republic - All the right moves



till mig själv, till andra och till dig...

Kommentarer
Postat av: Adde

Snyggt. Kan jag bara säga.. :-)

2010-04-28 @ 06:18:37
Postat av: angelique

tack adde! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback