8 september.

Och inte känns det bättre i kroppen idag. Eller jo det känns mycket bättre än igår måste jag säga. Men det ömmar fortfarande rätt bra i musklerna. Och huvudvärken har inte släppt eftersom jag är helt överansträngd i nacken och ryggen. Så fort det släpper så kommer allt gå galant. Lagom till träningsmatchen hoppas jag.
Ikväll är det handbollsträning igen och det känns som att vi kommer få det att flyta på ganska bra. Och förhoppningsvis klarar vi oss bra i 3an.
Annars idag händer nog inget speciellt mer än träningen. Vaknade sjukt tidigt imorse och inte gjort nånting sedan dess mer än glott på tv.
Ganska skönt att inte göra nånting när nästan minsta lilla rörelse känns mer än normalt.
Lugn vecka helt enkelt. Eller ja den som lever får se. Kanske dom ringer och ber mig jobba. Det vore ju det absolut bästa.



nån gång måste du förlora igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback