fredag och helg helt enkelt.

En härlig fredag. Solen strålar och inte ett enda moln på himlen. Man blir piggare av fint väder. Dock kan man inte njuta speciellt mycket av den. För det är inte (i min värld) varmt ute. Eller varmt är det ju men jag skulle nog frysa om jag gick ut i tshirt. Fast klara mig så länge jag håller mig i solen. Haha. Ja jag är väldigt frusen av mig.
Så min tid på Mallis var skit bra, då emellan åt det var överjävligt varmt. Men hellre det än att jag går och fryser. Så det så.
Idag är det utgång som står på schemat. Daniel har ju gått och blivit gammal i onsdags så grabbarna ska på någon form av pubrunda. Och tydligen börja rätt tidigt. Så jag möter upp Linda på Medis runt kl 21 för att sätta oss någonstans och prata av oss så får vi se hur runda under fötterna grabbarna är sedan. Haha. Man lär vara hyffsat i ofas med dom.
Ska bli kul att träffa Linda och hinna prata lite mer än vad vi gjorde i Hedemora. Så kanske Iida tittar förbi en sväng också. Kul att hon flyttat hit till sthlm nu. Resten får faktiskt kvällen utvisa vad som händer. Tror att det kommer bli en riktigt rolig kväll faktiskt. Hoppas att det är relativt varmt och fint fortfarande som det är nu på dagen. Vore ju det allra bästa. Ska försöka komma på vad jag ska ha på mig också. Dagens i-landsproblem, för mycket kläder men inget att ta på sig. Usch vad det är jobbigt. Haha. Så jävla illa.
Har just smort in mig med värmande alovera salva så att jag förhoppningsvis kan ha högklackat för en gångs skull. Brukar faktiskt inte ha det längre då det är mycket skönare att ha lågskor. Men idag får jag allt slå på stort. Om mina benhinnor säger att det är okej vill säga.
Imorgon blir det lugna gatan tror jag, har träningsmatch i nynäshamn på söndag så vore nog bra att hålla sig i från stök och röj. Och bra för hälsan att inte varje fredag och lördag dricka. But i´ll never say never.
Händer annars i helgen?



du stod i dörren och sa, är det här allt så dör jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback