torsdag kväll.

Ja hela dagen har snart gått och jag har inte gjort så mycket. Försökt få i mig lite mat då och då, kollat svensson svensson samt glott runt på internet av olika anledningar.
Eftersom jag inte har haft några ärenden idag tog jag på mig träningskläderna direkt. Haha. Jag är lite knäpp när det gäller sådant. Men det är så kul med handboll att jag faktiskt brukar göra så även med matchkläderna. Jag trivs med dom helt enkelt.
Imorgon ska jag jobba. I södertälje. Inte alls någon av mina favoriter. Men jag försöker tänka positivt så jag inte får extra ont i magen.
Har jag tur går dagen fort. Sedan kommer fler jäätte roliga saker på eftermiddagen/kvällen (ironi) vi ska åka och hälsa på mina kusiner. Ingen hit. Det är riktigt tråkigt tycker egentligen vi alla, fast inte pappilu alla gånger eftersom det är hans syster. Såklart. Men vi åker ju dit för att min farmor och halvfarfar är där. Det är tur det säger jag bara. Nåja det kan bli en intressant fredag.



skyll dig själv ingenting händer här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback