strålande sol men ändå inte varmt.

Idag har jag pallrat mig ner till tumba c för att luncha med mammilu. Mest för att ha något att göra samt röra lite på fläsket. Förvisso har vi ju träning ikväll men den är ju sent.
Kom underfund med att det inte finns många "normala" eller "vanliga" människor som bor i tumba. Eller iallafall vistas runt tumba c. Visst jag är inte heller speciellt normal eller vanlig. Men idag så kom jag verkligen att tänka på att det är många som inte är den vassaste kniven i lådan.
Är det bara just i tumba c dom befinner sig i eller är det så överallt. Sedan var jag väl där nere på en tidpunkt då inte så många kontorsnissar osv är där och att det utmärker sig lite extra.
Men jag tycker synd om vissa av dom helt enkelt. Några har valt att supa bort sitt liv och leva på tomburkar som dom går och pantar för att kunna köpa en starköl. Men vissa har verkligen inte valt att leva sitt liv så.
Vi "normala" och "vanliga" har det trots allt väldigt gott ställt och har väldigt tur.
Jag är inne i en riktig tänkar period tror jag. Vänder och vrider på allt. Det är bättre idag än igår iallafall. Igår vet jag inte riktigt vad som var fel. Och idag är det bara någonstans i bakhuvudet det jiddrar.
Men ikväll är det handbollsträning! Yeey! I like it. Dock gillar nog inte mitt knä det lika mycket. Känner av det när jag anstränger det på ett visst sätt. Men det går över. Tror det blir bättre och bättre för varje dag som går.
Annars idag, nada. Som alltid när man inte jobbar. Tragiskt.
Sarah, håller verkligen tummarna för att allt blir bra med dig. Det är bra orättvist. Men du ska se att det finns lösningar! Carpe diem, som du själv sa. Haha.



jag vill känna pulsen från stan igen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback