skum onsdag.

Idag är ingen bra dag känner jag. Vet inte alls vad det är men nånting stämmer inte. Och det är inte PMS som man skulle kunna tro. Nä jag har ingen aning.
Så jag tänkte för att rensa tankarna lite gick jag ut och gick i 45 min. Men istället kände jag av knät som fan. Som jag lyckades göra illa i cupen vi spelade i helgen. Smart.  Inte direkt. Men men jag fick mig en skön promenad iallafall. Tills knät sa ifrån vill säga.
Men kan verkligen inte sätta fingret på vad det är för fel på den här dagen. Det är behaglig värme, var förut iallafall fint väder, ingen har varken sagt eller gjort något så att det ska bli så fel. Hm nä har väl bara en bad day helt enkelt.
För rensa tankarna behövs väl jämt kan jag tro men idag var det bara tomt. Och till på köpet så slutade min Ipod att funka. Haha. Just my luck!
Så ironiskt så ironiskt. Allt kan ju bara bli bättre känns det som. För inget har ju gått fel. Än.
Händer annars idag? Ingen aning. Kolla en film kanske. Såg Nina Frisk igår. I början av filmen hade dom spelat in en scen på Rica Talk hotel där jag jobbade förut. Riktigt kul att känna igen sig faktiskt! Plus att dom var väldigt mycket på ställen där vi hänger en del. Medborgarplatsen, kvarnen bland annat. Skoj skoj. Gillade den filmen skarpt faktiskt. Så har ni inte sett den så ett tips från coachen, se den!



om jag kunde gömma mig under vingen på gråsparven när hon sjunger...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback