inget ovanligt.

Det känns helt okej i kroppen idag trots gårdagens gympass. Tog det ganska lugnt då det var nästan 5 månader sedan jag gymmade senast. Så kan det gå. Plus att min kiropraktor har sagt åt mig att ta det jävligt lugnt med tanke på ryggen. Idag blir det inget gym då det är handboll ikväll, satsar på en promenad istället. Jajamensan nu är jag igång igen. Och snart hoppas jag att jag är helt tillbaka i gamla vanor. Lika mycket som jag hoppas att magen ger med sig snart.
Har egentligen inte så mycket att skriva mer än att jag borde vara betydligt piggare idag än vad jag är.
Ska ta tag i min promenad nu så blir jag nog piggare.



är det på riktigt eller drömmer jag...

Kommentarer
Postat av: Emilia

SAKNAR DIG!

2009-10-02 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback