härliga lördag.

Hann faktiskt inte blogga igår alls. Jobbade i södertälje och kom hem vid 16.30. Sedan var jag bara in på datorn en snabbis sedan gjorde jag mig i ordning och familjen åt middag sedan vidare ut mot Arlanda. Till mina kusiner. Dock blev det mycket senare avfärd än planerat och min lillebror följde inte med. Men iallafall. Det var trevligt och kul att träffa farmor och halvfarfar igen. Var hemma igen vid 23.30 nångång. Ganska skönt att göra nånting annat än bara vara hemma faktiskt. Så farligt var det inte att åka med. Haha.
Jag har kanske vuxit upp. Nä det tvivlar jag på.
Hämtade också Jimmy från Hampes maskerad vid kl 4 imorse också. Med stränga order från Österberg. Haha. Nåja det gick bra och jag somnade om sedan.
Nu idag ska vi kanske iväg till Vallentuna och kolla när Linda kör lite innebandy. Sedan ikväll är det bio på schemat. Länge sedan vi hade en lugn lördag tillsammans allihopa. Haha. Men det är skönt.
Dock blir det ju på Söder vi ska på bio men, utan intag av alkohol, för min del iallafall.
Igår när jag jobbade hittade jag en gata jag vill bo på, dock ligger det i Södertälje men ändå, Handbollsvägen. Jajamen! Min gata. Haha. Det fanns allt inom sport typ, fotbollsvägen, ishockeyvägen, bandyvägen, ryttarvägen, klubbvägen, bollvägen. You name it! Hur kul som helst!
Gjorde min dag lite roligare. Eftersom igår hade jag fruktansvärt ont i magen. Suck. Ska detta gå över eller?
Nu försöka få i sig något i magen på tal om den. Fantastiskt väder är det också. Love it!



när jag går runt här i feber, nere vid kanalerna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback