handbollscup i dalarna.

Jajamensan och jag har tok panik och är skit stressad men ett sjukt snabbt inlägg hinns med! Yeey..
Ska packa ihop det sista efter att halvt ha sprungit hem från jobbet och sedan köra mot skogsängshallen för samling och avfärd. Ska bli så jävla roligt! Hoppas det går bra för mig och oss. Och hoppas även att grabbarna får fortsätta vara mästare även iår. Vore skit kul!
Nä packa ihop sig och dra var det ja!
Så i dalarna och hedemora befinner jag mig hela helgen så det så. Inte direkt att man redan längtar bort från tumba men det ska bli skönt att åka iväg lite. Haha.



Hanboll är verkligen sjukt roligt. Nu kör vi, stenhårt!

och vi kanske till och med lämnar sverige...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback