grattis pappilu 50år.

Idag fyller världens bästa pappilu 50år!! Grattis grattis grattis! <3 Så jag är i full gång med att förbereda. Vaknade väldigt tidigt för att vara jag så jag behöver inte stressa. Men det finns minsann att göra.
Kommer inte träna ikväll då vi ska äta middag med familjen. Man fyller ju bara 50 en gång. Så det är första gången (som jag kan minnas) att jag skippar en träning för en födelsedag. Hoppar inte över träningar när jag själv fyller år heller.
Så idag har jag tagit mig friheten att ta ledigt. Och det känns bra. Fast det är klart jag älskar ju att träna handboll men vi är spellediga i helgen så det gör inget.
Så nu ska jag fortsätta här hemma med diverse. Vet inte om jag vågar skriva vad då pappilu kanske läser detta.
Grattis pappilu!



bara sitta här i solen och ha det lite gott så...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback