gårdagen och dagen.

Gårdagen var riktigt rolig precis som väntat! Mötte Linda på Medis vid kl 21 och sedan satte vi oss på Snaps uteservering. Är överlycklig att man fortfarande kan sitta ute. Vi hade inte varit där speciellt länge då några av grabbarna kom förbi för att säga hej och sedan vidare. Vi satt kvar och snackade. Man kan säga att vi hade en del att ta igen. Haha. Så tjejsnack på hög nivå. Riktigt kul! Och skönt att prata av sig lite. Senare kom även Gabban in till Snaps och gjorde oss sällskap. Kom på att vi inte setts sedan min avskedsfest 25e april. Ooops. Så går det när man flyr land och rike. Hann inte sitta speciellt länge innan grabbarna kom och baren på uteserveringen stängde. Så det var bara att försöka komma in istället eller leta upp ett nytt ställe att sätta oss på. Men in kom vi. Då hade i och för sig några från gruppen gått så det var, Johan, Putte, Jimmy, Linda, Gabban och jag.
Var också väldigt mycket folk från tumba/vårsta där också så det var roligt.
Men vid kl halv 3 tyckte vi att vi fått nog och pallrade oss mot bussen som precis kom till hållplatsen. Sköönt.
När vi väl var framme i tumba allihopa så var vi bra möra. Så det fick bli taxi till gula villan för mig, Linda, Gabban och Jimmy. Det var bra skönt att krypa ner i sängen och sova lite.
En riktigt kul kväll var det! Får gärna upprepas snart igen.
Idag har jag inte gjort många knop skulle varit ute och gått men sket i det faktiskt då mitt knä och benhinnor inte spelar mitt spel idag. Gick med högklackat igår alltså. Bra att vara fit for fight imorgon tänkte jag.
Så Svensson svensson har gått på högvarv. Haha. Vid kl 18 blir jag hämtad för någon form av tjejmiddag jag blev medbjuden på. Får se vilka det är, känner nog ingen. Härligt. Haha.
Men det blir lugnt ikväll med tanke på träningsmatchen i nynäs imorgon.



möt mig där båtarna rullar ut, senare idag...

Kommentarer
Postat av: johan

haha jag sa ju till linda att bilden blev bra

2009-09-12 @ 17:45:52
Postat av: Cissi

Låter ju jättekul, vill också vara med! :)

Postat av: angelique

johan: haha jaa du hade alldeles rätt! inte alltid som du tar sjuka kort ;)



cissi: hehe vi får ta och träffas snart!

2009-09-13 @ 13:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback