fy fan för att vara sjuk.

Inte alls bra. Har fått i mig lite frukost och hoppas det stannar där det ska. Har inte mått tipp topp alls. Sovit dåligt och mår skit. Jag är tydligen inte ensam. Skulle ha jobbat idag men pga att jag inte är helt hundra så hoppade jag det. Och det var flera som var sjuka. Jag är inte ett dugg förvånad att jag är en av dom som åkt på det. Suck.
Så idag är det vila vila vila som gäller. Och det är SÅ tråkigt. Är fortfarande lite depp över att jag inte var kry nog att jag kunde lira igår. Och så kommer pappilu vid middagen och säger att han drömde att jag inte kunde vara med och spela av någon anledning. Och att jag var jätte besviken över det. Sedan kommer han på att matchen inte ens varit och åker och dyker hela dagen. Och när han kommer hem har ju jag blivit sjuk och kunde inte spela och var mer än besviken. Himla läskigt att han drömde om det så blev det så.
Aja jag vill bara vara pigg och kry nu så man pallar röra lite på sig mer än till toaletten. För nu börjar det bli tråkigt att ligga i sängen. Kanske ska inta soffan istället. Blä för att vara sjuk.



jag skulle byta plats med vem som helst på sekunden, om jag kunde...

Kommentarer
Postat av: Adde

Får krya på dej så du kan komma och jobba.. :)

2009-09-14 @ 19:37:15
Postat av: angelique

adde: tack tack, jag gör mitt bästa :)

2009-09-14 @ 21:57:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback