dagen efter.

OM jag har ont i hela kroppen. Japp det har jag. Även i muskler jag aldrig trodde fanns. Tror att jag verkligen måste börja träna ordentligt. Men jag är nog inte ensam om att vara helt förstörd i kroppen. Haha. Tur är väl det. Så när första lönen kommer är det jag som köper gymkort.
Men det var riktigt kul att lira i helgen. Vi gav allt vi hade.

Urdrag från Hedemora handbolls hemsida om finalmatchen:

B-final Damer Strands IF - BK Salem

2009-09-06 15:22

Efter första halvlek har Strands IF ett stabilt grepp om, matchen. Mycket kontringar har gett ledning med 13-5 i halvtid.... Strands IF var totalt överlägsna även i andra halvlek, och kunde springa ifrån ett tröttkört BK Salem...

Resultat Damer B-final

 

Strands IF - BK Salem    24 - 11 ( 13 - 5 )

 

Mål SIF:  Maja Allgulander 9, Elina Holmberg 3, Nathalie Nyhlen Nilsson 3, Erika Olsson 2, Anna Schönning 2, Mikaela Nilsson 1, Kim Jutterström 1, Stina Langer 1,

 

Mål BKS:  Linda Eriksson 2, Angelique Källsten 2, Nathalie Englund 1, Kajsa Norström 1, Kristina Olofsson 1, Petra Jansson 1, Caroline Bellman 1, Angelika Bellman 1,


Ja texten säger allt om hur matchen var. Vi orkade verkligen inte stå emot. MEN vi kom till final och gav aldrig upp. Det tycker jag iallafall var bra jobbat av oss.

jag har sett dig som en gång stod längst fram...


Kommentarer
Postat av: vranko

nått e ju fel om inte jennie har gjort mål..helt fel?!!? skadad? röttkort?

2009-09-07 @ 14:04:28
Postat av: angelique

vranko: närå hon spelade :) det ville sig bara inte helt enkelt :)

2009-09-07 @ 18:31:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback