blä onsdag.

Vet inte alls men idag har inte varit min dag. Överhuvudtaget. Blä. Sov ju lite si och så men har ändå inte känt mig trött idag. Det är inte det, kanske undermedvetet. Men inte annars. Jag vet ju att jag inte alltid är den lyckligaste när jag är trött, garanterat en av mina sämre egenskaper.
Men det är något annat. Usch hoppas bara morgondagen är bättre. Ska iallafall ringa till min husläkare och fråga hur jag ska gå tillväga med magen.
Ja ingenting stämmer egentligen just nu känner jag. Bla bla bla. Bättre att gå och lägga sig tror jag närmare bestämt.



En jätte glad bild, till en jätte glad dag. Passande.

det är mitt eget fel...

Kommentarer
Postat av: Emilia

Haha.. väldigt glada ser vi ut.. :P

2009-10-02 @ 23:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback