onsdag & dubbel jobb.

Japp då var onsdagens två jobb klara. Riktigt skönt. Men rätt så kul också. Nu jobbar jag inte förens på fredag i och för sig. Vilket är trist. Men jag hittar nog på något imorgon.
Och så är jag så jävla förbannad på mina benhinnor. Igår var det värre än värst och inte bättre idag. Så att springa i trappor hit och dit gick ju sådär. Eller ja det gick ju men otroligt långsamt. Fy fan! Jag vill ha ett slut.
Annars börjar nog lite falla på plats hoppas jag.
Nästa vecka vet jag att jag jobbar hela torsdagen på skolan iallafall. Så får vi se om det blir något mer antingen där eller Citymail. Vore ju toppen.
Eftersom jag fick veta att jag kunde jobba hela torsdagen så åkte jag så fort jag slutat på skolan till Sarah och ändrade tid. Hade ju bokat klipp & färgtid hos henne på torsdag. Men nu blir det tidigare och det gillar vi! Saknar den skrutten alltså! Och vi kan ju fördriva tid snabbare än snabbast. Me like.
Så har min dag sett ut och nu kände jag hur tröttheten smög sig på. Puh. Måste ju vara pigg ikväll kl 20 då Bonde söker fru har premiär! Som jag längtat! Haha.
Tyvärr har Sthlm-Arlanda premiär samtidigt så får spela in den. Sådär, imorgon har jag ju något att göra. Så enkelt var det.
Nä slut babblat. Till att göra något vettigt istället.



du är bara ett ansikte i mängden...

Kommentarer
Postat av: Jenny

haha har du sett stockholm-arlanda ännu? Själv såg jag bara lite men garvade ihjäl mig åt tyskarna som medvetet väntade in "tze fajnal kååål" och sedan missade planet.Vilka jävla loosers men sååå sköna! Ingen på jobbet hade sett det...

2009-10-10 @ 13:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback